Live Traffic Feed

Rrebel a.K.a UniKKatiL

Thursday, March 09, 2006

18 comments:

hej adeline je ma e miraa

hej me ty kurkush sun shtyhet prej donjetes,kurkush ngat sun ta bon

hej dafina prej prishtine edhe kur pe qet ni keng mi koll krejt veq qysh din ti, si ti kurkush sun bohet

O Adeline une po te shkruj Genta Ismaili ra dakort ti tako Greta Kocin dhe thuj ku e ka shtepine cuni i Besimit ti thuj Genta Ismailit ai i cekicit qe e ka tek Prokuroria e Gjilanit kam nja pese vjet pa qi me ndihmoni ju lutem se jam tu e drkat picku mu jebem Unikatili Rebeli eshte vllai im por nena ime e vertete quhet Silvia Ziesel dhe Gezim Zullufi e di problemin tim

Qysh me bo Chat live se une kam nja nje vit qe e kam mesuar internetin Gezim Zullufi polic ne Umnik ka nje leter c do gje ka marr fund Adem Ramadani Greta Koci e ka pas baben ne burg per mashtrim ajo s ka pas buke me henger tashti na shet pordhe ata e dojne buken me sfurk prandaj une s po du mo ne Tirane me jetu Greta Koci ka qene Qeraxhie ke shtepia ime baba e vet e ka Fatmir nena Drita idiotat regjisorin e du per dashuri pa shije kam problem me nenen qe eshte per mua si njerke ajo se ka dash asnjehere baben tim vriteni sa me shpejt ose futeni ne burg te perjetshem

Qysh eshte puna a dy burra ni pidh Rruga Hoxha Tahsin 248/2 Tirana une do bohem Badigardi jot ene ti na shkruj se ne une per ty kam mall

Te shtunen ne Shtuttgart shifemi Konig str od zelezniza do kraja se ma ke ngref

Me duhet te takohem patjeter me Rustem Gylker ene thuj ku eshte Arifi babgjyshi im jahogjoliku@yahoo.com pin 110112 aucont Adolf Hitler

ma e keqja je kurkush nuk munet mi ja kalu gentes :D

O artan kali apet po shkrun a shko merre naj plak germane e laja...
e mos i ofendoni kegetaret se sju kan faj qe jeni shqiptar pa tru edhe ajo eshte pun e Adelinen lene rehat dikujt i pelqen genta okej pse me ofendu Adelinen qithkush eka shijen e vet snaka bo ni non krejve ju lutem shprehuni ma mir ose mos shkruni sene banale se me kon te hujat i mbani ne prehen bre pisa.

OOOOO ARTAN O PIS!!!
MORE HEC KQYRI PUNT TUJA E LENA ADELINEN REHAT SE SPO TKA HIJE MORE KARLI!!PO MENDON QE VEQ QE KE SHKU NGJERMANI MUNESH ME HONGER MUT PALIDHJE!!TI DUHESH ME DIT QE NUK KI TDREJT ME FOL QESI SENE PER TJERT!!KATUNDARI I DREQIT!!PO TI SKI FTYR AS MORAL AS MARRE MORE KALI,MORE PIS!!!

o majmun se ti as emer smeriton ozot pse si merr njerzit e kqi nga kjo bot se ti sje jeri as as majmun po je bish i malit se as katunar sje po bish edhe i madh e ke tepru kqyr mas shpine kaniher.....luli

a rebeli qeka tek Hotel Sara e pashe

Une me Adelinen s kom gjo une thashe kushe Unikatili ai po me lypet cfare Adeline ar_tan_i@hotmail.com ajo ma mbylli deren unikatili me lypet dhe jo Adelina

best regards, nice info » » »

Do ti lutesha ketij administratorit te faqes ti heqi te gjitha keto shenimet qe ka bere Artan Hoxha dhe te na falin te gjithe njerezit qe jane prekur nga keto shkrime te tij,pasi ai eshte i semure mendor realisht.Une jam pjestar i familjes se tij. Faleminderit per mirkuptimin.

im love sexyclip send me to tank